کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبدیل کردن تلفن همراه و تبلت به تاچ پد لپ‌تاپ

فرض کنید در حال کار با موس یا تاچ پد لپ‌تاپ یا نت‌بوک خود باشید و متوجه شوید این سخت‌افزار به‌خوبی گذشته کار نمی‌کند یا اصلا کار نمی‌کند و به نوعی نیاز به تعویض دارد، شاید تعویض این سخت‌افزار یکی از راه‌های پیش روی شما برای داشتن یک تاچ پد باشد، اما ما روش ارزان‌تری را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ برای داشتن یک تاچ پد جدید تنها وسایل مورد نیازمان یک گوشی هوشمند و یک شبکه بی‌سیم یا در اصطلاح Wireless است.
متناسب با نوع سیستم‌عاملی که استفاده می‌کنید باید نرم‌فزار متناسب با آن را روی گجت هوشمندتان نصب کنید. برای دانلود نرم افزار با استفاده از برنامه‌های بارکد خوان، QR کد‌های زیر را اسکن کنید تا به صفحه دانلود برنامه منتقل شوید و از آن جا نرم افزار Remote Mouse را دانلود کنید.

QR-Mouse-Remote
پس از دانلود، باید نرم افزار رابط آن با لپ تاپ را هم متناسب با نوع سیستم عامل خود دانلود کنید، از طریق لینک‌های زیر می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

لینک دانلود ( Windows 8/7/vista)            لینک دانلود(Mac Os X 10.5&10.6)             لینک دانلود ( +Mac Os X 10.7 )

پس از دانلود نرم افزارهای بالا تنها یک مرحله می‌ماند، حال باید تلفن‌همراه و لپ‌تاپ شما به یک شبکه بی‌سیم مشترک اتصال پیدا کنند. پس از اتصال، لپ تاپ و تلفن همراه به صورت خودکار همدیگر را شناسایی کرده و موس یا تاچ پد جدید شما از این لحظه قابل استفاده‌ است.
نرم افزار Remote Mouse یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌ساز موس به شمار می‌رود و امکانات بسیار زیادی را به کاربر ارائه می‌کند، به عنوان مثال با استفاده از این برنامه می‌توانید منوی Startup ویندوز یا مکینتاش خود را مشاهده کرده و از آن طریق برنامه‌های درحال اجرا را مدیریت کنید.

Remote-Mouse

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25320 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/05 تعداد مشاهده: 2344
سافت گذر
نظرات بینندگان

مرادی 1393/12/05 22:36
هر کاری کردم کار نکرد نام هم دیگر را میشناسند ولی کانکت نمیشود با 2دستگاه تست کردم نشد هردو ویندوز 8.1هستند